You can`t play a Player...

Pentru toti cei care se simt amenintati de acest blog

duminică, 14 octombrie 2007
Posted by Star


De cand am deschis blogul acesta, exista vreo 2 persoane , ca sa le numesc civilizat si care au inceput sa tot comenteze nejustificat la adresa acestui blog ......unii chiar s-au gasit ei foarte destepti si in masura sa comenteze pe alte blog-uri ,de altfel ratate, si copiate in mare masura "da pa net", articolele prezente pe acest blog.Persoana respectiva s-a gandit ca ar fi bine sa puna si un print-screen cu prima pagina.....si chiar link-uri la blogul meu.....

Deci , in final, s-a dovedit buna aceasta idee cu blogul, pe care inca o data spun, l-am creat asa, "ca sa fie"(citez din persoanele respective) , deoarece am vazut ca nici nu l-am deschis bine si lumea a inceput sa reactioneze,semn bun deoarece arata ca ei se tem de concurenta......ceea ce nu e bine pentru ei.......unul dintre ei "are ceva de genu catalin sm"-sm cred ca vine de la satu mare/sarut`mana/sau o fi de la numele lui?.......ma rog....sa trecem peste pentru ca nu vreau sa le fac reclama aici.......

aa.....da......era sa uit......personajele au avut si ceva de spus in legatura cu subiectele de pe blog, si anume ca am postat comentarii la evenimente mai putin actuale.......dar de aia se numeste subiectul respectiv"chestii care au trecut".....dar nu ma astept sa inteleaga , atata timp cat ei nu au altceva de spus pe blogurile lor decat sa comenteze alte bloguri.....

Scuzati va rog dezordinea ideeilor dar mi-am filtrat spusele de cateva ori inainte pentru a ma exprima cat mai civilizat......
poza:imitarea unei reclame, care mi-a placut foarte mult, dar nu vreau sa o postez pe blog, deoarece iar se va interpreta gresit mesajul......

Etichete:

0 comentarii: