You can`t play a Player...

Chestii care au trecut

duminică, 14 octombrie 2007
Posted by Star


Desi abea acum m-am trezit si eu sa-mi fac blog, m-am gandit sa comentez niste evenimente care au trecut deja.

Stiti cu toti desigur,nici nu aveti cum sa nu stiti ,chiar daca v-ati dori ca fostul patriarh a murit........nici acum nu inteleg de ce s-a facut atat tam-tam cu alegerea noului patriarh.In afara de persoanele cu varste peste 70 de ani, cei care aveau de tras foloase materiale din aceasta alegere de patriarh, si presa care a mai prins un nou subiect de barfa.......nu vad de ce altcineva r mai fi interesat de acest eveniment.Sunt sigur ca majoritatea publicului caruia i se adreseaza acest blog(voit sau nu) nu este interesata de acest eveniment...dar am incercat sa-mi exprim indignarea fata de mediatizarea intensa si inutila a acestui eveniment.....sa zicem....daca oamenii de rand ar fi avut voie sa voteze ......as fi zis"da.....e ok....lumea tre sa stie ce optiuni are, cu toate ca orice ar alege il va ajuta la fel de mult si anume deloc"..... Cu toate acestea.....voi zice si eu de ochii lumii "odihneasca-se in pace"......desi nu prea am tangente cu subiectul asta........

Etichete:

0 comentarii: