You can`t play a Player...

Cisco....part II

sâmbătă, 27 octombrie 2007
Posted by Star

Mdea.....dupa cum v-am promis.....dupa ce voi fi dat examenul, voi reveni cu un post despre cum a decurs totul.....Deci......m-am trezit pe la 7 ca sa pot ajunge la liceu din timp,gandind ca nu e bine sa intarzii chiar din prima....lucru foarte rar intalnit intr-un weekend.....Ma rog.....am ajuns la liceu.......si contrar tuturor asteptarilor mele......chiar ni s-a explicat cursul, si nu am fost lasati doar cu ce am invatat in particular....Dupa asta......a trebuit sa sustinem examenul.....si pentru prima oara in aceasta zi am atins calculatorul.......Examenul....in loc sa acopere chestiile esentiale.....a continut multe intrebari de amanunt care dupa parerea mea nu-si aveau rostul....deoarece chiar nu vad cu ce te ajuta sa stii cati pini are nu stiu ce conector:-@.......ma rog....ideea e ca l-am promovat.....nu cu maxim....dar l-am promovat....si mi-am mai recapatat increderea in sine.......voi adauga pe parcurs ce timpul trece posturi referitoare la aceste cursuri....

Etichete: , ,

2 comentarii:

Anonim spunea...

imi....place.....stilul....asta......al.....tau....de.....a.....scrie
tine-o tot asa! it1 sau 2 ? cu minciu ?

Star spunea...

it 1 .....cu minciu...e super de treaba omul...