You can`t play a Player...

Dependenta fata de calculator

luni, 15 octombrie 2007
Posted by Star

Se pare ca nu m-am tinut de cuvant atunci cand am promis ca in ziua urmatoare voi scrie despre acest subiect, dar lipsa de timp a fost principala cauza.In cele din urma am reusit sa-mi fac niste timp liber si acum sunt gata sa vorbesc despre acest subiect.Sa trecem peste treburile mele personale deoarece cred ca nu intereseaza pe nimeni si sa trecem la subiectul avut in vedere.Ce inteleg eu prin dependenta de calculator?Pai,dependenta poate insemna multe lucruri dar in acest caz parerea mea ca dependenta se refera la folosirea calculatorului in afara celorlalte activitati necesare existentei....Eu consider o persoana dependenta....acea persoana care.....la munca/scoala foloseste un calculator,acasa ajunge......foloseste un calculator....din nou....o persoana care foloseste calculatorul in permanenta....Pentru astfel de persoane calculatorul joaca rolul de ajutor, instrument de lucru, mijloc de amuzament, familie, prieteni, persoana iubita......etc......este ceva cu o multime de utilitati......sper ca ati inteles ceva din aceasta abrambureala de idei si de puncte-puncte".....":-D si ca v-a pus pe ganduri pe cei care stiti ca aveti aceasta problema si ca veti incerca sa o remediati, sa schimbati de statutul de "No-social life"-eri

Etichete:

0 comentarii: