You can`t play a Player...

Cisco

vineri, 26 octombrie 2007
Posted by Star

Faptul ca nu am mai scris de mult pe blog, si proasta dispozitie m-au indemnat sa compun acest articol cu toate ca nu are legatura cu niciunul dintre ele.I-am auzit pe multi anul trecut ca au facut niste cursuri CISCO.Ce m-am gandit eu....hai sa ma inscriu si eu anul asta.Pana acum......totul se petrece ciudat pentru ca am primit o multime de emailuri , si a trebuit sa invat o polologhie de vreo 40 de pagini....plina de date numerice....care nu cred ca imi vor ajuta vreodata in viata.....Partea proasta e ca maine am examen si daca totul e cum cred eu ca o sa fie.....atunci e naspa......Voi reveni maine cu un post nou in care voi spune ce am facut la examen si astept parerile voastre cu privire la aceste cursuri....

Etichete: , ,

0 comentarii: