You can`t play a Player...

blog

duminică, 14 octombrie 2007
Posted by Star





Am vazut ca in ultima vreme au tot inceput sa apara bloguri pe net asa ca m-am gandit ca tocmai al meu lipseste.So.....avand in vedere ca acum am si eu blogul meu ......o sa incerc sa-mi exprim parerile online si o sa incerc de asemenea sa comentez chestiile importante ce au avut loc de-a lungul unei zile.....daca exista asa ceva........


Mdea.....se pare ca trebuie sa fac un update pentru toti ce care s-au gandit ca ar fi bine sa inceapa sa dea mass-uri pe mess sau au inceput cu replici idioate........acest blog nu vi se adreseaza voua ba baieti....va place,bine....nu va place......iarasi bine......e sus o bara unde puteti scrie orice vreti voi......si pe urma e si mai simplu :Enter!Stiti cum o sa dispara?cat ai clipi........va sfatuiesc sa incercati.......

Etichete:

0 comentarii: