You can`t play a Player...

A contat si Romania

miercuri, 2 aprilie 2008
Posted by Star

Yeah right...!Dupa cum stiti...zilele astea e Summitu NAto,supranumit si Sfantul Summit deoarece ne-a oferit o bine-meritata vacanta.
Acum, putini mai intreaba "Ce faci de 1 Mai?", de Paste nu mai intreaba nimeni, in schimb, de Summit ii auzi pe toti "Ce faci de Summit?" sau "Summit Placut" sau "Cum iti petreci Summit-ul?"-friends know better;))...dar sa revenim ca deja am deviat destul de mult.
Ieri a aterizat si Bush....i-am vazut limuzina aia smechera...am auzit aberatile astora de la tv...dar cel mai important...le-am auzit de acasa :D.
Ce vor discuta...ce se va stabili....nu cred ca intereseaza pe nimeni asa ca eu va urez Summit Placut, desi vremea nu e de partea noastra 8-|.


13 comentarii:

Anonim spunea...

Ce sa faci si tu...imiti oamenii..pardon...ii citezi=))

Star spunea...

da buey eschimoaso....te imit...pardon...citez:D

Anonim spunea...

eschimos esti tu>:P

eu nu sunt:))

Star spunea...

bine....atunci...esti o stroberi:X:))

Anonim spunea...

aaaw...ce sweet...si tu esti frishca=))

Star spunea...

impreuna facem ceva gustos:))

Anonim spunea...

DE MIC ESTI.....pervers:D

Star spunea...

eu?;;)...ti se pare:))

Anonim spunea...

pai daca te gandesti la...
capshuni cu frishka..in post:))

Star spunea...

capsuni cu frisca=P~

Star spunea...

dar vai...corect este capsune [-(

Anonim spunea...

pe bune????
wtf...capsune...nu capsuni???

Star spunea...

e corect si asa si asa:P http://www.dexonline.ro says so:D