You can`t play a Player...

Hristos a Inviat

sâmbătă, 26 aprilie 2008
Posted by Star

Hristos a Inviat!

Tocmai am venit de la Slujba de Inviere!O Slujba foarte frumoasa!
Am fost am luat lumina, am ascultat slujba,am cantat...
Pentru cei care nu au fost la Slujba,uitati Lumina Sfanta:

Un sfat pentru cei din jur:e o Slujba oameni buni.....nu purtati ochelari de soare,e noapte...nu mai ascultati manele la slujba si nu mai faci pronosticuri pentru meciurile echipei favorite...a...si inchideti telefoanele...sau lasati-le acasa.
Cam atat pentru

Etichete: ,

5 comentarii:

Anonim spunea...

8->
Love ya 4 this post:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:
:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:
X"::X:X:X:X:X:

Star spunea...

cine esti?:-"

Star spunea...

jokin:P...ma bucur ca nu ma mai urasti:P

Anonim spunea...

Shhhh..numai noi trebuie sa stim cine sunt;))

Star spunea...

k ce-o sa zica lumea pe urma?...