You can`t play a Player...

Leapsa-10

duminică, 6 aprilie 2008
Posted by Star

Am primit leapsa de la Fratimiu.
Pai,sa incepem :D :
10 lururi care imi plac:
→persoanele alaturi de care nu ma plictisesc
→baschetul
→muzica
→filmele
→sa citesc
→blogging-ul
→soarele/ploaia
→muntele
→snowboarding-ul
→rolele mele


10 lucruri care nu`mi plac:
→sa ma trezesc dimineata
→sa ma plictisesc
→vantul
→chimia-si nu chimia, ci personajul arhicunoscut ce are legatura cu aceasta materie dubioasa
→ipocrizia
→emoistii
→pseudo-arta
→mitocania
→frigul
→șmardoii (si nu smardoii; prietenii stiu de ce :-s )

Dau leapsa mai departe lui Octav, Denize, Costello si nu in ultimul rand Leyla.


4 comentarii:

Anonim spunea...

:P...arogantule

Star spunea...

that`s not the best choice to describe what I`ve told u

Star spunea...

peace:)>-....I`m out

Anonim spunea...

te-am trecut la fluturashi;;) pe blooog.Bine...I am still:|:|:|:|:|:|:|