You can`t play a Player...

Life in Mishu

vineri, 7 decembrie 2007
Posted by Star

Azi...dupa cum spuneam ca am de gand sa fac....am fost la o singura ora...si anume la teza la info, teza care,contrar tuturor asteptarilor a fost destul de nasoala...Printre subiecte s-a regasit si notiunea aceea care ma intriga la culme(a+=b)......chestie pe care nu am utilizat-o niciodata la vreo ora de info decat la teste,unde desigur, nu am stiut ce inseamna.Dupa ora de info.....am mai ars putin gazul prin sala de sport, si apoi m-am facut NEVAZUT(de ANUMITE persoane) prin curtea liceului.Am ajuns in statie...unde timp de vreo 40 de minute am asteptat 90-u...care a venit surprinzator de gol.Traficul pana in drumul taberei a fost destul de degajat....la fel si la intoarecerea pana la liceu.
In drum spre casa, am hotarat sa scurtez drumul prin curtea unei scoli generale,nu o sa-i dau numele(da, este vorba de scoala 70), unde.....4 ....elevi jucau "Americana" si isi adresau unii altora diverse urari de bine gen "Muriti-ar familia","Sa moara ma-ta".SIncer....nu inteleg de ce toti aleg sa injure de familie/parinti/neamuri/rude/morti/raniti....sau mai stiu eu ce....in loc sa-l injure direct pe interlocutor.
Da....stiu....rubrica de azi nu prea are legatura cu viata in liceu...dar asta e.....data viitoare sper sa fie mai bine.Stay Tuned

Etichete: ,

0 comentarii: