You can`t play a Player...

Another day in Mishu

joi, 6 decembrie 2007
Posted by Star

Azi....am hotarat sa vin la liceu...doar pentru o ora...si asta nu din dragoste si respect pentru chimia lu...Mos Craciun ci pentru ca nu aveam nota.Am ajuns la liceu pe la 4....si contrar tutoror asteptarilor....curtea era goala....cu exceptia tovarasului militist(politist+militian=militist) prezent la datorie si care, cand m-a vazut, m-a intampinat cu o expresie grava si cu sintagma:"Lasa-ma sa ghicesc....nu esti din liceu"...ma rog....pana la urma l-am lamurit...si am stat de vorba pana s-a sunat...timp in care el mi-a destainuit experientele lui cu fumigene din anii cand facea liceul la seral....chiuluri....escapade prin baruri...chestii general-valabile.
La inceput a zis ceva gen ..."aaa....eu aveam 10 la toate"...si tot vorbind cu el....am aflat ca singura materia la care se pricepea era ...sportul.
Dupa ce a tinut neaaparat sa-mi arate ca stie ce era "Cultul lui Zamolxes"(sau cum dracu se scrie:)) )....m-am indreptat spre laboratorul de chimie, acea temnita intunecata care starneste un fior rece pe sira spinarii si broboane de transpiratie rece sau...un sentiment de indiferenta si repulsie totala.
Am fost la chimie....si pe la si 10...profu a vazut ca nu am nota si s-a gandit sa ma asculte....din tot ce nu invatasem....dar...sunt multumit ca mi-a dat 7 ....cu toate ca putea sa-mi dea lejer un 8...ma rog...nu sunt in masura sa-l judec...
Dupa chimie ....am plecat acasa....asa ca revin maine cu un nou post...deoarece ma voi duce sa dau teza la info....Stay tuned!

Etichete: ,

0 comentarii: