You can`t play a Player...

Daca ar durea prostia....

marți, 6 noiembrie 2007
Posted by Star

Mdea....dupa cum am aflat chiar in seara asta......nu emoidul...k sa nu-i zic retard....a creat acea pictura rupestra...Deci.....pt o parte din ce am zis mai jos(partea legata de mesajul din banca)......no offence biatch(ma ref la ala pe kre l-am considerat autorul faptei).......kt despre persoana care este autorul real al acestei ispravi.....ma abtin.......va pot spune k este fata.......in rest nu mai zic nimic....pt k aveam alta impresie despre ea.......



Astazi am vazut ceva ce m-a socat...si cred ca voi avea traume groaznice din cauza acelei intamplari o buna perioada de timp.Sa va povestesc ce s-a intamplat.....
....se facea ca aveam ora de chimie...nu.....nu e asta cauza traumei survenite....si, ca deobicei, proful inca nu venise, ora noastra fiind prima lui ora de dupa-amiaza....si.....cum stateam noi frumos....asteptand in liniste(mai mult sau mai putin)...descopar cu un sentiment acut de greata mesajul lasat de un oligofren(cu toate ca acest apelativ ar putea sa-l ia drept un compliment), in banca....mesajul suna asa :"Pt. boboace:prezentati-va cu poza la id-ul de messenger .....(era lasat un id de messenger al oligofrenului respectiv,pe care nu-l voi pomeni aici pentru a nu-mi pangari acest blog cu orice mizerie)".Si....intamplarea face ca acest oligofren(iar o sa primesc reclamatii ca repet anumiti termeni) sa fi facut parte din clasa unde invat acum asa ca stiu ce-i poate pielea ordinarului.Personal, nu am nimic cu acest mesaj, acesta fiind modul prin care tristul a ales sa-si exprime frustrarile,mai mult ca sigur fara sa vrea.Si nu l-am numit trist doar pentru ca asa il consider eu, ci asa se considera si el(oligofrenul nu cred ca stie pe ce se bazeaza conceptul EMO si ca EMO e o prescurtare de la emotive).Cei care au avut nefericita sansa de a vizita profilul lui de hi5 au dat peste niste poze in care oligofrenul era machiat cu creion negru la ochi,si nu, nu este fata....ma rog....el(sau ea) asa pretinde.Oligofrenul isi spune "visli"-acesta fiind numele unui carnat ardelenesc(de aici, mie imi rezulta ca e gay....si nu ca as avea ceva cu aceasta minoritate sexuala).Am postat si poza cu isprava dobitocului(sursa poza:tvvity)

Etichete: , ,

59 comentarii:

Anonim spunea...

in ce banca?:)). k sa`i raspund, nu de alta. ;)). si stii parerea mea in leg cu `oligofrenu` . . . da deh, se pare k aparentele inseala. :p.

Anonim spunea...

si NU ii cant in struna oligofrenului. ti se pare :)).

Star spunea...

asha melita...canta-i in struna retardatului......bad,bad,bad....

Anonim spunea...

ahh doamne...
nu-mi vine sa cred ca pentru un "mesaj" de genul ala s-a scris un articol pe blogu' asta :|
ce e asa interesat?!
gen...voua dak vi se arata un deget, incepetsi sa radetsi? c'mon...sunteti chiar patetici...

Anonim spunea...

a, si plus de asta, nu v-ati gandit ca poate un copil prost a scris mesaju' ala...doar ca sa faca misto?
ce dracu sunteti asa de prosti?
aoleo...mai duceti-va la reciclare...ca faceti umbra pamantului degeaba :|

Anonim spunea...

Comentariul dvs. a fost salvat şi va fi vizibil după ce va fi aprobat de către proprietarul blog-ului.

....=)) varza!

Star spunea...

pt cel.cea pe kre o ajuta mintea atat cat sa poata sa-si semneze comentariul cu "napula"....se pare ca nu este mare diferenta intre tine si cel care s-a gandit sa vandalizeze o banca doar pentru a-si exprima frustrarile,incercand sa para superior...

Star spunea...

si inca ceva....ar trebui sa te puna pe gandit.....oare de ce pe majoritatea blogurilor pe care a aparut acest articol....este condamnat acest gest?.....o stii pe aia "cnd doi iti spun k esti prost,inseamna k ai o problema".....aja ca...eu mi-as face griji in locul tau...ji in locul aluia care a scris....si nu stiu de ce dar am impresia k sunteti una si aceeasi persoana........

Anonim spunea...

draga adrian, nu suntem una si aceeasi persoana :)
si e problema mea, ba, cum ma semnez. ce te fute pe tine atata?
nush ce kkt vedeti voi asa amuzant in mesajul ala...si asa un subiect de barfa...nu incerc sa-mi exprim frustrarile, incerc doar sa inteleg ce este asa important pt voi...
to hell :)

Anonim spunea...

ahhh... ma mir cum de mi s-au publicat commentariile :)

Star spunea...

draga esti cu cine vrei tu....dar nu cu mine...asa ca....bai ciumpalacule....daca pe tine te duce capul sa te exprimi in asa fel("si e problema mea, ba, cum ma semnez. ce te fute pe tine atata?
").......numara de 10 ori inainte sa vrei sa postezi ceva....si te gandesti...."ba.....o sa zic o cretinatate....mare...sau foarte mare?".....si incearca sa vezi daca reusesti sa dai vreuna mare......pana acum esti campion la din alea foarte mari...ai sanse....eu te sustin....cu tot mi-serupism-ul din mine....

Star spunea...

aaaa...gata stiu......presupun k esti unul dintre "baietii duri"....care s`au gandit sa vina azi la mine sa imi zica "sa nu te mai iei de ala.....si poarta-te frumos cu el"......bai ciumpalacilor.......chiar credeti ca ma jeneaza undeva de ce ziceti voi?......mai ganditi-va....

Anonim spunea...

hah . . . wishli ar trebui sa se simta onorat k a aparut pe 2 bloguri. si nu doar onorat, ci si important. si sincer acu, dak are vreo problema ar trebui sa sio exprime el . . . nu sa puna alti `anonimi` sa`l apere. GIZAZ! :|.

Anonim spunea...

mdea....se pare k voi nu ganditi....ca poate nu el a scris mesajul..da ma rog...dak aveti ceva k omu'..ce dreak...ink un motiv sa facem mijto d el......f tare....dar sunteti km praf dak faceti ajea ceva...

Star spunea...

mdea.....o spun pentru a t-spe(a se pronunta tzspe) mia oara pe ziua de azi......daca recunoaste cineva k a scris in banca aia.....eu schimb postu.......il modific......ma rog.......

Star spunea...

te contrazici....."dak aveti ceva k omu'..ce dreak...ink un motiv sa facem mijto d el......"......aveti....si hai sa facem.....e clar.....esti neutru...kt despre identitatea ta....crek stiu cine esti...

Anonim spunea...

ce krnat esti adrian te numesti iar esti mare smecher intre 4 pereti si in realitate esti cu morcovu la cur :-< schimba postu ka nu te vad prea bine

Anonim spunea...

ba in pm de rasuflati...voi kiar nu aveti c face.... c subiecte abordati ba sunteti praf...si se face k io il stiu p visli si kre e problema voastra...ca voi sunteti mai ratati k el..c va intereseaza pe voi c face....frustratii sunteti de fapt voi ba mai ganditi-va si la asta..suferiti atata..si kre e faza frate k a scris asa cva, poate fi o chestie faqta la mijto sau c, va oftikti k nu ati apukt voi sa scrieti asta inainte...ba imi pare rau ca am stat atat sa va scriu k imi pierd timpu ku toti ratatii de pe lume..aa, si ink cva sa va zik:Sunteti PRAF

Anonim spunea...

bah baiatule bai petarda vad ca esti smecher ,''dur'' doar aici in realitate cred k esti o pasarica pt ca barfesti si nu ai curaj sa te duci in fata lui sa-i zici tot ce ai scris . Auzi mah te-a traumatizat bah inseamna ca esti complexat daca la fiecare rahat pe care il vezi reactionezi asa sau ppoate ca chiar tu l-ai scris ca sa faci misto de visli.Inca o chestie io cred ca tie iti place de vishli si u esti cel pe invers ca te cam tot gandesti la el se pare ca nu ti-l poti scoate din minte i-ai si facut un eseu se pare descriind opusu a ceea ce el este pt a nu trezi suspiciuni privind orientarea ta sexuala.hai ca te las sa iti exprimi frustrarile in continuare

Anonim spunea...

ba ratatule, cum a zis si ultimu kre a scris...io kred k u esti ala gay.asa k mai taci in pm din gura k nu te apuci sa zici aici "ba ciumpalacule" sau mai stiu io ce expresii folosesti..sper ca o sa te potolesti

Star spunea...

se pare ca forumul a devenit mijloc de manifestare a oligofreniei.....ba...va mai zic inca o data.....ganditi de 10 ori inainte....daca aveti cu ce.....nu vedeti ca voi sunteti aia frustrati...Din contra....el a fost ratat si v-a trimis pe voi ...ciumpalacii sa vorbiti cu mine,si nu a avut curajul sa vorbeasca el cu mine....si daca voi sunteti asa "smecheri"...postati-va frate si numele....sau va e frica?....si inca ceva ba ratatilor.....voua chiar vi s-a urcat la cap......am promis ca schimb postul dupa ce v-a marturisi cineva care a comis acea fapta....si l-am schimbat...ce mai vreti?....sa scriu si despre capacitatile voastre intelectuale......vreti sa va fac vedete?.....postati-va numele....cu toate ca stiu cine sunteti dar nu vreau sa fac vreo greseala......asha ca...daca sunteti asa smecheri si destepti precum va pretindeti,postati-va numele.....eu l-am postat pe al meu,si oricum,majoritatea cititorilor stiu cine sunt si nu cred ca is vor schimba parerea dupa ce au citit parerile unora care abea stiu sa lege 2 cuvinte,si care nu au demnitatea de a-si arata numele....Credeti ca sunteti mai putini retardati daca mi-ati umplut blogu de comentarii ?.......nu...nu sunteti.....si uite ca le-am si postat.....

Star spunea...

Se pare ca nu i s-a mai urcat nimanui smecheria la cap....pacat...incepuse sa imi placa sa rad de oligofreni....

Anonim spunea...

ce ratat esti

Anonim spunea...

hah . . . da vad k toti ratatii au aflat d postu` asta si sau gandit sa faca pe `durii` . . .
mha, sincer yo nam nimic cu vishli . . . kiar mi se parea o pers ok si kiar am luat postu asta drept ceea ce e, adik o kterink. da vad k altii sau luat rpd d cur si au sarit in sus . . . fratilor chill . . . k na murit vishli pt k sau scris 3 randuri despre el8-|. va atacati degeaba. si btw . . . @ anonimii cei `smecheri` . . . poate ar trebui sa mai dati pe la orele de romana :">.

Star spunea...

@razvan:ciumpalacule...eu cred ca si tie ti s-a urcat smecheria la cap...cu tine nu am nimic...eo ma supar pentru ce-mi spui tu?...pey daca m-as supara asa pt toti tampitii as ajunge la balamuc....esti cam figurant...nuj de ce nu mi-ai zis si in fata chestia asta daca esti tu asa smecher pe web...ma rog....macar apreciez ca ti-ai postat numele...astept ca si alalalt sa-si posteze numele...ciumpalacul care mai era cu tine cand v-ati gandit ca ar fi bine sa veniti sa-mi aratati ce smecheri sunteti voi.....nu vreau sa-i postez eu numele...dar oriqm.....posturile in care este scris cu "ts" in loc de "t"(a se pronunta "tz")...sunt ale lui....

Anonim spunea...

vezi cum vb ciumpalaca e mata ce cuv mai e asta ? asa te alinta tactu ..tu esti ala kre se caca pe el f2f k am venit la tine si o sa vin si luni fututi ratatu matii salut

Star spunea...

crezi ca ma doare undeva ca ai venit si ca o sa vii?....afla ca nici macar nu ma mananca...si invata si tu sa legi 2 cuv....ca nu se intelege nimic din ce spui...

Star spunea...

si ba razvane....ai ba curaj sa-ti postezi si numele...dar las ca zic eu.....ala cel mai agramat de pe forum e numeste razvan(pentru toti cei care nu stiau deja)

Anonim spunea...

:))... va certai ca prostii... adica din cat am vazut eu azi.. wishly..sau cum naiba il cheama nu pare prea afectat...:D

Anonim spunea...

ce tareee.omule..faceti asa un taraboi...mama, zici ca e mare vedeta wishly..sau cum puii mei il cheama..ma roog!eu cred ca te consumi mult prea mult...chiar nu ai de ce,ii dai prea multa importanta...chiar nu merita..si nu-mi vine sa cred ca ai facut un articol despre el..=))..ahoi omule...relax!..ebe

Star spunea...

uuuu.....mc ebe...chiar nu ma asteptam sa-mi citesti blogul...eh...ai dreptate....dar e misto sa faci caterinca de fraieri si de aia care ii apara si sunt si mai fraieri.....mc pt comm....vb pe mess....take care:*....

Anonim spunea...

bai fratii minune...eu nu am nimic cu voi dar ar trebui sa incetati cu insultele aduse la adresa lui wishly sau la adresa oricarui elev al liceului ... nu vreau sa recurg la violenta pentru ca garantez ca voi fii exmatriculat ... sau cel putin cu nota scazuta la purtare "asha melita...canta-i in struna retardatului......bad,bad,bad...." ce drq e asta bai ... uitt drq la tine si apoi comenteaza de altii aaa si vezi ca te-ai pus rau cu razvan(regret sa-ti zic) eu zik sa retragi totul si sa incetezi drq pana nu se intampla cva rau...

Anonim spunea...

sunteti penali, ma :)
fiecare face ce stie cu gura...

Anonim spunea...

uuu . . . adi, ai pus`o. :)).
deci te`ai pus rau cu razvan. [care o fi el.] claaar. te muti si tu din lic mha? :)).

Anonim spunea...

bey adriane bey...citesc blogul asta si numai pot de ras ba knd vad c scrii.tu te-ai gasit ma sa scrii chestiile astea?ba dak ai fi fost unul mai smeker mai intelegeam, dar tokmai tu ma, kre esti un patetic?ba, lumea kre nu te-a vazut niciodata ar zice ca esti mare smecher, dar de fapt esti..(nici nu am cuvinte sa spun). Da ma da, eu cu razvan am venit la tine si in primul rand nu te-a amenintat nimeni, nu inteleg de ce te simti asa atacat.La cat te-ai panicat, (k de abia mai respirai) kred k ai uitat si ce ti-am zis.Am vorbit cu tine sa nu incepi sa mai faci misto gratuit asa de toata lumea, nu a fost nicidecum amenintare, nu te-a injurat nimeni, da? si knd intru sa vad aici "k niste baieti duri au vnit la mine" si mai stiu eu ce aberatii mai zici.Nu am faqt nici un moment pe durul cu tine k nu sunt genul de persoana kre sa faca kestii de-astea din nimic.Pe mine ma enerveaza persoanele kre knd vorbesc cu tine sunt ca mieluseii si pe urma pe net incep sa fie smekeri sa inceapa sa injure, cum e cazul tau.Tipul asta de oameni e cel mai jalnic kre exista.Si asta nu e singurul caz in care faci asta.Din intamplare il stiu pe colegul tau din scoala generala, alex.In fata nu ai fi avut curajul sa il injuri, dar ce te-ai gasit tu sa faci k un om destept c esti, sa il injuri pe net..k de atat esti tu in stare.Asta sa stie toata lumea ce fel de persoana esti tu.Apoi, nu inteleg cum iti permiti tu sa faci pe toata lumea "oligofren", "ciumpalac" sau mai stiu eu ce cuvinte folosesti, fara sa cunosti persoanele alea.Eu nu sunt un prieten de-al tau (nici nu as vrea sa am prieteni ca tine)k sa incepi sa ma iei la misto.Stii k pe una din ele pe kre ai injurat-o, tu sau frati-tu era o fata.Pe urma, nu esti tu in masura sa ii zici cuiva sa se mai duca la orele de lb romana, mai degraba tu sa te duci sau sa-ti bagi meditatii, nush.."dupa ce v-a marturisi cineva" eu stiam ca "va" in cazul asta se scrie legat.Parerea mea este sa incetezi, sa iti ceri scuze pentru tot ce ai facut pe aici pana nu iti faci mai multi dusmani si o sa ai probleme.Si daca ai fi tu asa cum esti aici as vrea sa te vad cum vii la toti pe kre i-ai injurat pe aici si sa le zici asta in fata.

Anonim spunea...

si in primul rand nu m-a trimis visli sa vb cu tine ci mi s-a parut ciudat k tokmai voi sa va luati de el si sa faceti atat caz dintr-un lucru de nimic

Anonim spunea...

aa si sa-ti mai spun cva..voi va dati mari baschetbalisti...dar sa va spun cva:am jukt cu voi si U SUCK!

Star spunea...

ooo da....te invit...cnd vrei tu...sa jucam...1 la 1...ai curaj?...sau o sa incepi sa strigi "Fault!"....in timp ce eu driblez(a dribla=a bate mingea....ceea ce nu prea stii tu sa faci)...asa cum faceai de obicei...si legat de faza cu banca....v-am mai zis....mie mi se rupe de voi si de visli...eu doar am comentat evenimentul....asa cum am vrut eu....

Anonim spunea...

Adrian spunea...

tavi...deci...vad ca vrei sa vorbim civilizat....pot vorbi si asa...ati vorbit frumos...e adevarat...dar a sunat a amenintare...sau vineri...cand te-ai gasit sa ridici mana la mine...ti-a s-a parut ca sunt speriat?...nu...in legatura cu greseala aia....se mai intampla....dar nu cum erau acelea de pe forum....de respirat...la cate trepte urcasem.....ma rog...si de uitat...crede-ma ca nu am uitat...si de injurat...pe ala il injuram de fiecare data cand aveam ocazia....il poti intreba...iar de restu....pe restu nu-i cunosc...ca au postat anonimi...iar cuvantul "ciumpalac"....nu reprezinta o insulta...ciumpalac=individ...e adevarat cu o mica conotatie peiorativa...si daca vrei sa mai vorbim....ia id-ul meu de mess de la razvan....si vorbim acolo..

Anonim spunea...

astea au fost toate replicile tale la tot ce ti-am zis? se mai intampla greseli grave de ortgrafie?...atunci cum ai ajuns ba in liceul asta ca am vzut ca ne puneai la indoiala "capacitatile intelectuale"?...si faza cu respiratul =)))) ba mor aici de ras...de la urcatul scarilor=)) penibil motiv ai mai gasit ma...balbairea era tot de la urcatul scarilor..si de basket, mai bne nu comenta de ce nu stii, da.si asta kred k e ultimul comm kre ti-l dau k prea imi pierd vremea cu toti prostii ratati

Star spunea...

ok...atunci o dam pe partea cealalta...tu vorbesti ba agramatule?....hbar nu ai sa scrii....mananci litere...inventezi cuvinte...etc...chiar crezi ca mi-e frica de tine?...crezi prost ba.....si legat de replici...nu am ce sa-ti zic....ti-a zis natura suficient in locul meu...si legat de basket....oricum esti praf...si din ce ai zis...rezulta ca nu ai curaj sa joci 1 vs 1......si faza cu scarile...chiar e adevarata....ca eu nu stau ca voi doar in clasa...ca nu prea te-am vazut prin liceu....stai acolo in banca...ma rog....e adevarat...nu ai ce face daca nu te baga nimeni in seama....

Star spunea...

si presupun ca am zis bine cand am facut aprecieri pe baza ratatului si agramatului care scria cu "-ts"...

Anonim spunea...

dar tie kiar nu iti e rusine???..cum iti permiti sa-i injuri pe toti??nu conteaza ca asta se intampla pe net sau de adevaratelea..nu ma refeream la mine..ci la cum te porti cu ceilalti..n-am vazut in viata mea om fara pic de bun simt ca tine fata de ceilalti..asta e..

Anonim spunea...

bah adriane ai girja luni pe unde vii la scoala si pe unde te intorci pt ca din momentul asta esti mort si nu imi dau numele ca sa te caci pe tine de frica nestiind cine te va urmari

Star spunea...

err....
@ visli:nu ma port asa decat cu aia care se poarta la fel sau si-o cer
@ astia cu amenintari:n-are haz....nu tine la mine...

Anonim spunea...

totusi ar trebui sa-ti controlezi cuvintele..dupa cum am mai spus..fie ca esti pe net fie ca de adevaratelea..sa stii ca nu pari mai destept daca t porti in acest mod..

Star spunea...

err...da....ai dreptate...dar cand cineva te injura...trebuie sa-l injuri ca altfel nu te intelege...

Anonim spunea...

sper ca macar sa'ti cer scuze pentru ceea ce ai zis despre mine..nu de alta..dar nu vreau sa-mi formez o alta idee despre tn..te respekt..te-am respektat..nu am avut niciodata nimic cu tine..si sper totusi ca acest subiect sa se termine cat mai curand..nu-ti face nici tie cinste..si nici mie..atat am avut de spus..salut

Star spunea...

errr....mi-am cerut scuze....ai citit inceputul articolului?

Anonim spunea...

nu mi-a placut niciodata sa fiu certat cu cineva..asta este un bun exemplu..ti-am zis si iti mai zic o data..gandeste-te daca tie iti face cinste ceea ce ai postat tu aici..

Star spunea...

err...nici nu-mi face cinste....dar nici nu ma afecteaza cu nimic...decat ca mi-au umplut ciumpalacii aia 2 forumul de mesaje...fapt care imi e indiferent...si ti-am zis ink o data....articolul se refera la ala care a scris in banca aia nenorocita...nu ai scris tu => k ar trebui sa te doara in pwla....

Anonim spunea...

Draga Adrian,
1. Cine crezi ca esti tu sa critici pe altii? "Judge not, that you be not judged." Cum ti-ar placea sa ne apucam noi sa ne facem blog sa te criticam ?
2. De ce v-ati apucat sa umiliti un coleg care nu v-a facut nimic? Asa va aratati voi superioritatea? Atacand pe cei slabi?
3. "o stii pe aia "cnd doi iti spun k esti prost,inseamna k ai o problema""
Citatul corect este "Cand doi iti spun ca esti beat, du-te si te culca." Nu inventa citate pentru ca nu te afli in aceasta postura.
4. Fii tu primul care gandeste de 10 ori inainte sa scrii ceva. Daca fiecare punct pe care l-ai scris in comentarii (si nu numai) ar fi o paine, am rezolva problema foametei globale.
5. "L33t 5p3ak" nu e cool. Vorbeste si tu ca un om normal.
6. "Se pare ca nu i s-a mai urcat nimanui smecheria la cap....pacat...incepuse sa imi placa sa rad de oligofreni...." Bai baiatule, tu nu observi ca nimeni nu a mai postat in 7 ore? Tu te trezesti dimineata si te duci repede pe blog ca nu cumva sa fi postat cineva si sa nu ai tu ultimul cuvant. Noi folosim noaptea in scopuri mai practice: dormim.
7. Nu mai folosi cuvantul oligofren asa de des. Stii macar ce inseamna?
8. Poate scriu si eu ceva intr-o banca si ma semnez cu numele tau si id-ul tau de messenger. Ce spui?
9. Iti sugerez sa nu mai adresezi injurii la adresa altor colegi/elevi din liceu. "dar e misto sa faci caterinca de fraieri si de aia care ii apara si sunt si mai fraieri" - Ha ha... Cum ti-ar placea sa faca cineva misto de tine si sa nu-ti ia nimeni apararea? Noi doar de facem datoria de colegi si prieteni.
10. "mie mi se rupe de voi si de visli...eu doar am comentat evenimentul....asa cum am vrut eu...." "@ visli:nu ma port asa decat cu aia care se poarta la fel sau si-o cer" Faptul ca cineva face o gluma (pe care unii nu o gusta) inseamna ca si-o cere?
11. Si apropo de ce scrie pe pagina principala, la sectiunea "Despre mine" : "cei care ma cunosc, ma cunosc,cei care nu ma cunosc, nu ma cunosc......lol......" Sa stii ca nu mi-as fi dat seama daca nu-mi spuneai tu.

Anonim spunea...

In legatura cu mesajul mai sus, anumite puncte cad daca spui ca iti ceri scuze.

Matei spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Matei spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Star spunea...

@ cristian:
"Draga Adrian,
1. Cine crezi ca esti tu sa critici pe altii? "Judge not, that you be not judged." Cum ti-ar placea sa ne apucam noi sa ne facem blog sa te criticam ?
2. De ce v-ati apucat sa umiliti un coleg care nu v-a facut nimic? Asa va aratati voi superioritatea? Atacand pe cei slabi?
3. "o stii pe aia "cnd doi iti spun k esti prost,inseamna k ai o problema""
Citatul corect este "Cand doi iti spun ca esti beat, du-te si te culca." Nu inventa citate pentru ca nu te afli in aceasta postura.
4. Fii tu primul care gandeste de 10 ori inainte sa scrii ceva. Daca fiecare punct pe care l-ai scris in comentarii (si nu numai) ar fi o paine, am rezolva problema foametei globale.
5. "L33t 5p3ak" nu e cool. Vorbeste si tu ca un om normal.
6. "Se pare ca nu i s-a mai urcat nimanui smecheria la cap....pacat...incepuse sa imi placa sa rad de oligofreni...." Bai baiatule, tu nu observi ca nimeni nu a mai postat in 7 ore? Tu te trezesti dimineata si te duci repede pe blog ca nu cumva sa fi postat cineva si sa nu ai tu ultimul cuvant. Noi folosim noaptea in scopuri mai practice: dormim.
7. Nu mai folosi cuvantul oligofren asa de des. Stii macar ce inseamna?
8. Poate scriu si eu ceva intr-o banca si ma semnez cu numele tau si id-ul tau de messenger. Ce spui?
9. Iti sugerez sa nu mai adresezi injurii la adresa altor colegi/elevi din liceu. "dar e misto sa faci caterinca de fraieri si de aia care ii apara si sunt si mai fraieri" - Ha ha... Cum ti-ar placea sa faca cineva misto de tine si sa nu-ti ia nimeni apararea? Noi doar de facem datoria de colegi si prieteni.
10. "mie mi se rupe de voi si de visli...eu doar am comentat evenimentul....asa cum am vrut eu...." "@ visli:nu ma port asa decat cu aia care se poarta la fel sau si-o cer" Faptul ca cineva face o gluma (pe care unii nu o gusta) inseamna ca si-o cere?
11. Si apropo de ce scrie pe pagina principala, la sectiunea "Despre mine" : "cei care ma cunosc, ma cunosc,cei care nu ma cunosc, nu ma cunosc......lol......" Sa stii ca nu mi-as fi dat seama daca nu-mi spuneai tu.
"
raspunsuri:
In primul rand...apreciez ca tu mai gandesti putin...
in al doilea rand...trebuie sa-ti dau niste raspunsuri:
1.Poti sa-ti faci blog,nu ma deranjeaza.Cei care ma cunosc nu-si vor schimba parerea
2.Nu am umilit pe nimeni,doar mi-am exprimat un punct de vedere in stilul meu caracteristic
3.In acest caz pot inventa citate,acesta fiind blogul meu....si am adaptat citatul original la situatia aici de fata
4.Faza cu punctele...nu esti singurul care imi spune ca scriu cu prea multe puncte....asa imi place mie sa scriu.
5.Nu inteleg care e ideea pentru ca nu ai scris cu litere
6.Dap...postul este facut dimineata...pe la ora 10...nu m-am gandit ca peste noapte nu posteaza nimeni
7.Oligofren...pei...acest cuvant denumeste o boala ce isi manifesta simptomele la nivelul capului(si anume la dimensiunile acestuia)...termenul este folosit si se foloseste cu sensul de "prost"
8.Chiar te rog...fa chestia asta si pe urma fa-ti un blog si scrie despre ea exact cum am scris eu...sa vedem daca te ia cineva in serios....
9.da...sunt de acord cu tine, dar ii consideram fraieri pe cei anonimi sau cu nume ambiguu...nu m-am referit la nimeni din liceu
10.Cand am zis ca "si-o cer"...m-am referit la astia care se tot ataca pe forum
11.Nu inteleg ce vrei
12.Astept lamuriri si alte intrebari daca mai ai...

Matei spunea...

Acest articol este dedicat tuturor celor care au comentat la postul intitulat "Vishly"


Am citit comentariile de la postul "Vishly".Si de pe blogul meu si de pe blogul lui fratemiu, Adi.
NU AM NIMIC CU CEL CE A SCRIS IN BANCA AIA LA CHIMIE!Nu stiu cine a facut, cum a facut, de ce a facut.Eu am postat pe blog, parerea mea despre acel fapt.Exact asa cum ar fi facut orice persoana, care cunostea sau nu autorul.Cand vezi o semnatura undeva, te gandesti ca este a titularului.
Nu vreau sa intru in conflict, cu niciunul din colegii mei din liceu.Daca am gresit imi cer scuze, daca ei au gresit, daca ar da dovada de inteligenta ... (nu , nu inteligenta) daca ar da dovada de bun-simt ar fi indicat sa-si ceara si ei scuze.
Daca am injurat pe cineva, poate am facut`o la nervi.Daca cineva m`a injurat, atunci e trb lui.Nu imi pasa de injuraturile nimanui la adresa mea.In viata n`ai cum sa ai numai prieteni.Fara dusmani, nu poti exista.Ofensele aduse la adresa mea, nu ma ating cu absolut nimic!

Am citit comm de pe blogul lui Adi.Niste baieti, nu dau nume( in primul rand ca pe urma s`ar isca din nou o cearta ca de ce public art cu nume si in al 2lea rand pt ca numele lor nu are relevanta) cum ca "Adi, o sa vezi tu, luni te urmaresc", "O sa te bat" ... sau ceva asemanator.Ei bine, celor care au scris aceste comm, pot sa le spun, ca amenintarile nu au niciun fel de efect: poti sa ma ameninti ca`mi dai foc, ca ma bati, ca ma (ce vrei tu), dar nu tine nici la mine si nici la Adi.

Alt baiat, spune ca eu, in comparatie cu el, sunt praf la basket.Baietelului, ii transmit urmatoarele:
1) Oricand te astept la un 1-1
2) Taticu, poate joc prost in comparatie cu unul care face la club sau care sta toata ziua pe terenul de basket.Dar in comparatie cu tine... ar trebui sa fi mai atent cine da cosurile: coechipierii tai sau eu .

Despre Vishly...
-nu am nimic cu el;
-poate sa faca ce vrea, unde vrea, cu cine vrea;
-daca eu as fi fost in situatia de fata , in cazul lui, nu as fi reactionat in niciun fel;
-nu va mai exista niciun post la adresa lui pe blogul meu.Nu de alta, dar nu stie sa multumeasca pt promovare.

Despre cei care au sustinut prin comm lor, opinia mea:
-le multumesc ca urmaresc, constant acest blog.

Despre postul "Vishly":
-va imbatrani odata cu blogul.


Numai bine!

Anonim spunea...

esti un ratat...in ce hal poti povesti..ca tia lasat traume ca nu stiu ce plm...vai de mortii tai esti....mai intai uitate la tine oligofrenule!!! :)

Star spunea...

mda.....ideea e ca povestesc cum vreau eu...