You can`t play a Player...

Balul Bobocilor

sâmbătă, 10 noiembrie 2007
Posted by Star

Gata....am ajuns acasa...deci .....sa-mi expun parerile....after-party:
1.Muzica.....kinda naspa....simplu sau morandi nu au mai cantat(nu ca mi-as fi dorit , dar totusi erau niste formatiu and it could be more entertaining...
2.Concursul de miss si mister a fost interesant...si rezultatele au fost diferite de cele la care se asteptau toti....fapt care m-a surprins in mod placut
3.Preturile.....eh....nu comentez(1 masa-100ron ca sa va faceti o idee)
4.Prezentarea....a fost destul de ok....dar cu gafe ca si anul trecut.....
5.Per total a fost ok......
Poze de la bal:















Maine intre orele 14.00-20.00 va avea loc balul bobocilor(...si nu numai...) in Kristal Glam Club.Va canta Simplu...din cate am inteles eu....sa speram ca va fi tare...va fi si obisnuitul concurs de Miss si Mister.....Tema balului este :Timpul epocii....revin dupa bal cu mai multe detalii....

12 comentarii:

Anonim spunea...

Hai sa zic singura parte buna a balului: A fost mai bine ca anu trecut. Dar! Nu pentru ca ar fi dansat bobocii (ei tot ca la cinema au venit), ci pt ca au fost multi din alte licee. Deci, s-a dansat (spre deosebire de editia precedenta). Acum partile rele.

1.Concursul de Miss Si Mister

O porcarie de concurs. Asta ar fi de zis. S-a vazut clar, s-a stiut de la inceput ca tipa de la 9A va fi Miss. Si ea si partenerul ei au fost favorizati la probe. Asta ca sa nu zic ca erau momente cand participatii pur si simplu citeau raspunsurile intrebarilor "de cultura generala" de pe foile prezentatorilor. Si ca sa adaug cireasa pe tort amintesc o faza: -"Care au fost cele 3 femei care s-au lansat in muzica in anii 60?
-Maricica, Mariana si M***.. (asta raspuns prompt si sigur)". La o adica, unii erau pusi sa raspunda bine si altii ridicol de prost.

2. A doua parte cam nashpa mi s-a parut faptul ca o doza de 0.25 costa 10 RON. Am fost si prin alte cluburi si damn, m'am intors cu buzunarul mai plin.

3. Cred ca ultima parte proasta a fost chiar dj-ul. Nush daca va place Dun sau nu, dar eu cred ca ar trebui sa mai 'exerseze' pana sa vina sa mixeze in Kristal, chiar si la balul bobocilor. Ca sa nu zic ca a mixat toate genurile muzicale, vechi si noi, la moda sau de acum 20 ani. Fiecare cu urechea lui..

Per total, a fost ok daca ai venit din start pus pe distractie si cu pofta de dans. Restul nici nu merita luat in considerare. La mai bine.

Star spunea...

dap....am prins aluzia la Miruna ;))....:))...in rest...ai dreptate...Dun ala a fost praf rau....

Anonim spunea...

Miruna? Nu mai stiu cele 3 nume pe care le-a zis Ciprian, dar oricum incepeau toate cu M. :))

Si daca tot completez, trebuie neaparat sa amintesc o faza care mi-a placut, nu pentru ca era programata, ci tocmai pt ca a fost spontana. Cand au fost prezentate perechile, unul din participantii la Mister i-a dat prezentatoarei cu pixu (folosit pentru a se sinucide) in cap. Si normal k s-a ras cu gura pana la urechi. A fost prima faza la care multimea si-a facut simtita prezenta.

Si legat de Dun, inafara de minimal>hip hop>dance>nush ce rock>house>etc, a mai bagat si muzica de prin reclamele de la TV. Asta de parca nu suntem satuli de atata publicitate sau poate voia sa ne 'comunice' ca el ia o pauza. Si apropo, Kristal este CLUB nu? spuneti-i si lui asta.

Star spunea...

da ba....a fost geniala faza in care i-a picat aleia batul in cap....anul trecut parca s-a impiedicat prezentatoare si a cazut gramada.....si pe urma i-a cazut cercelul...si avea cercei din aia gen candelabru....faza asta s-a vazut genial de langa ea.....sa vezi qm s-a schimbat la fata:))....

Anonim spunea...

Nu nu nu. Anu trecut a fost proba aia de kkt (oare cine a ales-o? :|) cand participantii au scos mere din apa cu dintii. Doar ca unu dintre ei a facut dintamai balta in mijlocul discotecii si prezentatoarea s-a dus.... cu cracii in sus :D

Tvvity spunea...

mi a scapat mie sau chiar nu am vazut © Tvvity ???

Star spunea...

zdreantzo(no offence:)))...pac-pac....ti-am zis azi la lic ca am pus pozele...si in al doilea rand....nu le am de la tine personal....dar o sa pun sa nu zici k sunt tzaran...

denize spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
denize spunea...

tnx( to whoever took the picture)) pt za zoom effect :)) nu-s io aiaaa nooohhh :-"

Star spunea...

lol?......matei e fratimiu ffs:)).....eu sunt adrian:D....:)

denize spunea...

sti!!! icrca blogrilee pfeeu... da am realizat :))) sac:D

denize spunea...

aaa si tastatura mea nu merge:))
incurcam blogurile;/