You can`t play a Player...

Mondenii

duminică, 21 septembrie 2008
Posted by Star


Hop si eu in concursul asta.
Si a picat la fix proba cu emisiunile de pe prima.tv.
Ca emisiune am ales Mondenii.De ce?Pentru ca e geniala emisiunea.A..si pentru ca am un coleg de banca pasionat de asa ceva si daca nu am timp sa vad emisiunea...are grija sa mi-o "rezume".Presupun ca nu exista persoana care daca aude de "Mondenii" sa intrebe "ce-i aia?".Pe sistemul:"Alo!CAsa poporului?Cu poporul va rog!:))".
Mondenii...pai....parodie dupa evenimente,exact, mondene...politica, sport, dive(pe celalalt sistem:"Sunt o diva!da-mi o bere!"...sau..."sunt nichita si as dori 3 fripturi in sange si o tava da` carnati...")...etc.
Recent, a fost si un mic incindent in echipa, unul dintre membri renuntand la rolul sau de "monden" alias."becali, cristoiu,si alte personaje pe care le imita.)
Cam atat pentru acum ca e tarziu si maine am scoala....la 12 jumate:)).
Conduceti cu grija!Si nu uitati:Spuneti nu drogurilor!UHhhhhhhhhhhh, La naiba!:-j:))


2 comentarii:

Anonim spunea...

si mie imi plac mondeniiiiiiii

Herry Johnson spunea...

Orice masina prezentata drept garantie la amanetul de masini, pentru acordarea unui credit rapid este pastrata in conditii de maxima siguranta, Amanet autoturism, masina este preluata si parcata in parcul auto destinat acestui scop.