You can`t play a Player...

Sport Arena 2008

duminică, 15 iunie 2008
Posted by Star

So...iata-ne dupa Sport Arena 2008, Turneul II-care,desi mai sunt cateva ore pana la finalul oficial, pentru mine s-a terminat.
In prima zi aka Vineri-nu va pot spune cum a fost din motive de neparticipare.
In a doua zi aka ieri aka Sambata, atmosfera a fost foarte misto.
Muzica buna, basket, streetball(care nu e aceeasi chestie cu basket cum i-am auzit pe niste multi zicand), soare, ploaie.Am vazut dunk-uri si oameni veniti sa se distreze.
La un moment dat era pe acolo si Elena Basescu cu al ei Hrebenciuc-foarte putin interesant spre deloc acest aspect.
Azi, aka(deja v-ati plictisit de partea asta) Duminica, atmosfera nu a mai fost la fel de spectaculoasa, desi urmau sa se "intample" toate meciurile importante.La un moment dat a inceput ploaia si ne-am mutat in sala.
Printre meciuri au mai fost si dunk-shows, dar totul ad-hoc.
Pentru mine a fost primul turneu, dar a fost destul de bine.Am reusit sa trecem de grupe(sambata) si Duminica am avut meciul eliminatoriu-pe care l-am pierdut din motive "tehnice"-toata lumea a remarcat ca am fost cu mult peste oponenti.
Am mai participat si la contestu de 3-point, unde am reusit "fabuloasa" performanta de un cos :)) din 5.
Per total, a fost destul de reusit-revin cu poze mai incolo.


2 comentarii:

Anonim spunea...

Daaaa...bv bv bv Afina aka Blueberry...aka mormoloc:))...aka o chestie:*

Star spunea...

thx:*:*:*