You can`t play a Player...

Letter for the infinity

duminică, 1 iunie 2008
Posted by Star


Dear Strawberry,
Suntem oameni si ne este dat sa gresim. Deci, ca o consecinta, sa si iertam.Privirea ta, s-a schimbat brusc.A devenit desarta,era o dovada vie a dezamagirii produse de o greseala, greseala mea.Aceasta nu a fost doar o greseala, ci si o incapacitate de a trece usor de la o ....parere la alta.Toate acestea pe fondul unei stari de foarte proasta dispozitie au transformat acea seara ce putea sa fie perfecta.
Sentimentele mele nu s-au schimbat datorita timpului.Eu nu ma schimb asa usor, mai ales fata de persoanele pe care le consider apropiate.De ce te-am considerat si te consider apropiata?Pentru ca asta am simtit si simt...pentru ceea ce esti.
Schimbarile fac parte din viata de zi cu zi.Trebuie sa le acceptam.Si sa le orientam spre pozitiv.Totul depinde de vointa.Trebuie sa vrei sa schimbi anumite aspecte in bine.

...Just have a little faith...


Lumea nu se schimba,noi o schimbam pe ea.

By

Etichete:

6 comentarii:

Anonim spunea...

Aaaaaww..ce sweeeet!!Nu ma asteptam>:D<:*.(era ptr mine:D?)

Star spunea...

da8->

Anonim spunea...

;))...super

Star spunea...

un post scris pentru ca asta am simtit ca trebuie sa fac

Admin spunea...

misto articolul!

~Artemi~ spunea...

induiosator dragut si sincer :*