You can`t play a Player...

O zi destul de plina

sâmbătă, 17 mai 2008
Posted by Star

Da..dupa cele 5 ore de cambridge de dimineata.....credeam ca ziua se va termina foarte monoton...dar nu a fost asa.Stef si Ivanel au trecut pe la mine ca sa .....vopsim.Ce?role/placi.Distractia a fost maxima.Caterinca cat cuprinde, spray-uri consumate aiurea,stenciluri, 2 pimped boards si nu in ultimul rand un filmuletz cu Stef featuring.....exact,eu-pe skateboard(asta ca sa aveti o idee despre ce s-a intamplat :D).
Pozele vorbesc de la sine:


-the result-my skates-very proud of `em.
idee preluata de la o "Capsunica".
-un mic stencil


-si au mai urmat...
Overall impression:max fun.
Video-nu radeti:))

tin sa mentionez ca pun picioru pe un skateboard atunci cand gasesc la cei din jur unul(si asta pentru ca nu ma pasioneaza asa mult incat sa-mi cumpar unul),asa ca nu sunt un profi skater :-p(si da,o spun ca pe o scuza:)) )


12 comentarii:

Anonim spunea...

Super post.Super poze.Super clip.Super mormoloc:))

Star spunea...

va minte....

Anonim spunea...

Ba nu mint:D.I know better.Si spre deosebire de tine eu fac afirmatii lipsite de modestie;)).Mormoloc modest ce esti:*

Star spunea...

nu sunt modest...sunt realist....sunt constient ca sunt praf...

Anonim spunea...

Ur not.Si daca mai spui asta....nu stiu ce as putea sa fac..dar....o sa fac...asa ca ai grija!!!si btw...sa stii ca in momentul asta am un mar in mana...si nu mi-e frica sa il folosesc...asa ca taci!

Star spunea...

...stii foarte bine la ce ma refer.....use that apple.....it`s healthy...."an apple a day keeps the doctor away...an onion a day...keeps everyone away."

Anonim spunea...

=))=))=))super tare asta

Anonim spunea...

Cat imi place clipool acesta;))

Star spunea...

ce nick funny ai:))...multumesc:)

Anonim spunea...

esti praf 8-> doamne ce imi place 8-> :)) it takes me back to the old days 8->

Anonim spunea...

:D:*:*:*>:D<

Star spunea...

ok:-??